web analytics

Košarkaški sudac u poduzetničkim vodama

Donosimo Vam zanimljivu i nesvakidašnju priču o poslovnom pothvatu našeg dugogodišnjeg suca i aktivnog člana Udruge. Naime, Dinko Pitlik kao apsolvent zoo tehnike, godinama je radio po raznim tvrtama, obavljajuće razno razne djelatnosti stjekao je mnogo iskustva te je odlučio stvari uzeti u svoje ruke. Nakon višemjesečnog razvijanja cjelokupne ideje u suradnji sa svojom sestrom kemičarkom, odlučio je pokrenuti vlastiti posao. Kvalitetno razvijenom idejom i prezentiranjem nesvakidašnjeg i kreativnog proizvoda, Dinko je ušao u “poduzetničku obitelj” , tj. u BIOS (osječki poduzetnički inkubator). U prostorijama BIOS-a , Dinko ima svoju malu radionu iz koje kreće ova naša priča.  Dinko je suvlasnik tvrtke “Manufactura”  d.o.o. koja se bavi proizvodnjom sapuna.  Trenutni proizvodni program spomenute tvrtke su ručno rađeni sapuni, izrađeni od visokokvalitetne glicerinske sapunske baze uz dodatke prirodnih eteričnih ulja (ovdje pokušavaju u većoj mjeri zastupati domaće, štoviše lokalne proizvođače lavande, naravno koliko im interes kupaca to dopušta). Proizvodni fokus nije isključivo na ekoproizvodnji , nego više  se proizvod ili prije njegov selling point bazira na visokom stupnju kvalitete i njegovom dizajnu, koji se trude osuvremeniti – dovesti ga u trend s vremenom, te ga učiniti privlačnim kupcu kako kvalitetom, mirisnom, tako i vizualno.

Kao i u svakom početku, Dinko je u svome poslu nailazio na poteškoće. No svojim zalaganjem, trudom i razvijenjem kvalitetne mreže poslovnih kontakata, uspješno su prikupljeni potrebni certifikati, dozvole i potvrde nepohodne za poslovanje tvrtke. Samim time što je ovakav proizvod na tržištu vrlo nov i neuobičajen, tržište je vrlo dobro reagiralo na samu njegovu pojavu. Proizvod prije svega krase kreativan i zanimljiv dizajn, ali naravno  i visoka kvaliteta  što potkrijepljuju i certifikati koje je sami proizvod zadobio, posebice misleći na one koji u skoroj budućnosti omogućuju i izlazak na veliko tržište EU. Malo po malo, Dinko se sa svojim proizvodima počeo pojavljivati na raznim društveno-kulturnim događanjima. Neka od njih koji se mogu izdvojiti  su u svakom slučaju tradicionalni Etno sajam, Sajam antikviteta, Božićni sajam, Sajam obrtnika i mnoga druga slična događanja. Vrlo brzo Dinko je stekao stalne kupce, u većoj mjeri obitelji sa djecom kojima su sapuni izuzetno zanimljivi. Svoje znanje i uspješnu promociju proizvoda Dinko je usavršavao i kroz mnoge seminare, sajmove i savjetovanja, među kojima se svakako može izdvojiti Hand made festival koji se održavao u Puli.

S vremenom broj kupaca je rastao a takav pozitivan trend još uvijek je prisutan i priznat u Dinku bliskim poslovnim krugovima. U svakom slučaju ovim putem želimo skrenuti pozornost zbog trenutne teške gospodarske situacije i iskreno čestitati Dinku na kvalitetno razrađenoj ali i uspješno sprovedenoj ideji o pokretanju ovakvog oblika posla usprkos svim poteškoćama koje nas nažalost danas okružuju.

Spomenimo još da tvrtka “Manufactura” d.o.o.  svoje djelovanje za sada bilježi na vlastitoj facebook stranici koju možete pogledati ovdje. Obzirom na godišnja doba, prigode, blagdane i trendove tako se prilagođava i asortiman sapuna u Dinkovoj izradi. Sve to može se kroz slike i najave popratiti na gore navedenoj facebook stranici. Trenutno je i službena web stranica visoke kvalitete u izradi te bi vrlo brzo trebala biti puštena u rad. Prilog o Dinku i njegovom poslu našao se i u prigodnim emisijama na HRT-u, prilog možete pogledati ovdje. Na slikama ispod donosimo nekoliko primjera sapuna iz Dinkove tvrtke.